Sunday, April 24, 2011

Merajuk dengan diri sendiri

Assalamualaikum
Dialog antara aku & JuAn naSiR

Aku             : AHHHH! aku rasa merajuk la....

JuAn naSiR : aik? merajuk tu dapat rasa gak ek?

Aku             : Ahh ko diam, ko tau dak aku tengah merajuk dengan   
                      diri sendiri.....sebab terlalu bizi bekerja..sampai lupa nk 
                      buat benda lain

JuAn naSiR : haih, sampai camtu sekali? hmm biasa la tu,  
                      kerja....benda lain tu aper?

aku              : Keluar dengan geng KBU!

JuAn naSiR : amboi, sayang benor dengan KBU sampai nk 
                      merajuk 2!

Aku             : ye la...memang la sayang. Merajuk sangat2 sampai 
                      diorang buat farewell party tuk Me'awTomato 
                      Kering & Bulat pun aku tak tahu...huhhhh

Siapakah aku? dan siapakah pulak JuAn naSiR? haha

Maaf la yer kawan-kawan, sumpah tak sempat masa dan tenaga bukan cakap nak pergi, nak update dengan cerita baru KBU pun tak sempat....So hasilnya? JuAn naSiR sumpah jeles nak mati dan merajuk dengn diri sendiri. Sibuk sangat-sangat dengan rutin+ kerja-kerja tambahan+handle kursus.







kalau JuAn naSiR ada ni mestilah jadi yang paling bergaya dengan baju melayu...=p






sole sole........lalalala

pic kredit to GKSB

arghhhh!!!!!!!!!! jelesss!!!!!!!!!!!!

Ape pun entry ni sebenarnya khas untuk 

 Me'awTomato Kering dan juga Bulat

Selamat jalan, Selamat Maju Jaya....Moga kita jumpa lagi oke...=)

p/s : malam kejadian ni sempat pi bbq kat pntai bersih...kalaulah ampa wat malam kan besh...=)



1 comment: